Google AdWords

Odejdziemy trochę od tematyki pozycjonowania i skupimy się na innym ciekawym projekcie Google, dzięki któremu zaistniejemy w wyszukiwarce, a także na stronach innych wydawców. Polecamy poniższy artykuł wszelkiej maści firmom czy małym działalnościom jako start w świecie reklamy w internecie. Jednym z popularniejszych sposobów reklamy w internecie, który dociera do zdecydowanie największej ilości potencjalnych klientów jest program Google AdWords.?

Reklamy kierowane do AdWords wyświetlane są nad wynikami organicznymi w wyszukiwarce Google na dane frazy kluczowe. Oprócz tego reklamy te wyświetlane są także na stronach wydawców, którzy przystąpili do programu AdSense.AdSense to reklamy kontekstowe a wiec dopasowane do treści strony, dzięki temu reklamodawcy AdWords trafiają na tematycznie powiązane strony, z których mogą pozyskać klientów na swoje usługi.

Rozpoczynając kampanię w Google AdWords należy przede wszystkim zaznajomić się z dokumentacją oraz pomocą całego programu, aby nie narażać się na nieudane kampanie, czy ewentualną kare ze strony administracji AdWords.

Kampania Google AdWords powinna zawierać odpowiednio dobrane słowa kluczowe, które nie tylko w najlepszy sposób opisują nasz produkt ale także występują na naszej docelowej stornie internetowej na którą będą odsyłani klienci. Frazy kluczowe nie powinny składać się z więcej jak z trzech wyrazów. Dzięki temu target reklamy zostanie zawężony do niezbędnego minimum. Oprócz tego tekst zawarty w reklamie powinien także dokładnie opisywać to co klient znajdzie na stronie.